Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Kampaň Mobil.cz využije Óčko a pak sociální sítě, proti velkým operátorům nepůjde

Propagace dnes spuštěné předplacené karty Mobil.cz cílí na mladé od 15 do 25 let.

Mafra představuje Mobil.cz. Zleva Aleš Pýcha, Jan Lodl, Roman Latuske, Pavel Henke, Martina Kemrová

Mafra představuje Mobil.cz. Zleva Aleš Pýcha, Jan Lodl, Roman Latuske, Pavel Henke, Martina Kemrová

Primárně na mladé od 15 do 25 let cílí mediální skupina Mafra svou kampaň k dnes spuštěnému virtuálnímu operátoru Mobil.cz, de facto předplacené kartě. Využije k tomu vlastní média, především televizi Óčko, která bude mít brzy už tři kanály, později chce výrazně posílit na sociálních sítích. Ideální zmíněnou skupinu tvoří podle propočtů Mafry 1,3 milionu mladých, z toho kampaní hodlá oslovit 90 %.

Úspěchem by podle pátečního vyjádření skupiny mělo být 100.000 zákazníků do konce roku a tržby v řádu desítek milionů korun.

Do reklamní kampaně, kterou vymyslela agentura Scholz & Friends, podle vyjádření marketingového šéfa Mafry Aleše Pýchy pro Médiář.cz jdou „jednotky milionů korun v hotovostních platbách“, další řádově desítky milionů v barterech. „Chtěli jsme vytvořit kampaň srovnatelnou s velkými operátory, byť na to nemáme tolik prostředků. Dosahovat stejné kvality vjemu s mnohem menším rozpočtem,” uvedli zástupci Mafry. Ta přitom může využít prostoru ve vlastních médiích, tištěných i digitálních.

I v tištěných a online titulech Mafry přitom teď probíhají mohutné kampaně „velké trojky“, tedy operátorů Telefónica O2, T-Mobile a Vodafone, k výrazně výhodným tarifům uvedeným všemi třemi podniky v uplynulých týdnech. Ty Mafra nebude kvůli propagaci své nové služby potlačovat. „Placené kampaně mají přednost. Nechceme kanibalizovat na inzertních příjmech našeho vydavatelství,“ řekl Médiáři Roman Latuske z představenstva Mafry. Podle něj i proto nejde kampaň svým obsahem do konfliktu se zmíněnými kampaněmi velkých operátorů.

Nabídka Mobil.cz zahrnuje „internet zdarma“, pouze ale s limitem 200 MB stažených dat, které je třeba vyčerpat do třiceti dnů od aktivace či dobití, pak se rychlost výrazně sníží a je třeba koupit další. Jak toto jde dohromady s cílením na mladé, kteří jsou zvyklí být intenzivně na sociálních sítích, a to hlavně přes mobil? „Průměrnému uživateli by to stačit mělo, snažili jsme se cílit nad nejnižší datové balíčky ostatních operátorů,“ podotkl na dotaz Médiáře Jan Lodl, projektový manažer Mobil.cz.

Klíčový vizuál tiskové inzerce Mobil.cz

Klíčový vizuál tiskové inzerce Mobil.cz

Tisková inzerce Mobil.cz: Minuta

Tisková inzerce Mobil.cz: Minuta

Tisková inzerce Mobil.cz: SMS

Tisková inzerce Mobil.cz: SMS

Tisková inzerce Mobil.cz: Internet

Tisková inzerce Mobil.cz: Internet