Agentura LCG New Media bude letos zajišťovat veškeré digitální kampaně pro blížící se druhý ročník Týdne inovací. Akce zaměřená na moderní technologie, umělou inteligenci a koncept chytrých měst proběhne od 22. do 28. května. Vznikne celostátní kampaň v digitálním prostředí, zejména pak na sociálních sítích. Cíl je zajistit povědomí o akci a přilákat návštěvníky. „Plánujeme oživit online komunikaci jak před akcí, tak během celého týdne, kdy budou po celé republice probíhat jednotlivé aktivity,“ uvedl Vojtěch Lambert, šéf LCG New Media.
Vrcholem celé akce je dvoudenní Innovation Summit Prague konaný na půdě pražského ČVUT. Jeho součástí bude celodenní konference s předními českými i zahraničními experty, kde budou probírány dopady umělé inteligence na byznys a veřejnost či oblast smart technologií. Kromě toho je možné akci navštívit na desítkách míst po celém Česku. První ročník Týdne inovací čítal padesátku událostí a přivítal 4.000 účastníků, převážně z firem.