Mimořádnou soutěž uvádí k 10 letům existence svého věrnostního programu síť trafik Geco. Na každého stého účastníka soutěže chystá pětilitrový sud piva. Kartu Geco v Česku vlastní na 800.000 zákazníků, během 10 let trvání programu, který v posledních letech reprezentuje postava kapitána Geco, se různých her zůčastnilo 25,6 milionu kupujících. Hrálo se o auto, nabití telefonů či karty na palivo CCS. Podobný věrnostní program má Geco na Slovensku.
V prodejnách Geco zákazníci nakupují tisk, tabákové výrobky, kuřácké potřeby, jízdenky MHD, telefonní kupony a další předplacené karty, stírací losy nebo sází některou z číselných loterií. Jako maloobchodní síť a velkoobchodní distributor působí Geco na českém trhu 29 let, má tu 312 prodejen, 1.800 prodejních automatů a devět distribučních poboček. Firma působí také v Německu, kde má 116 prodejen, a na Slovensku (48), celkově zaměstnává 2.600 lidí.
Obrat firmy za rok 2019 činil 56 miliard Kč. „Jen v loňském roce jsme otevřeli 13 prodejen a letos zatím další čtyři. Chceme být zákazníkům stále blíž. Další budoucí růst vidíme zejména v produktech nové generace, které spotřebitelům dodají nikotin bez spalování, a tudíž méně závadně,“ doplnil Libor Chrobok, předseda představenstva Geco.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
