V neděli po osmé začal na televizi Nova nový detektivní seriál z prostředí advokátní kanceláře Dáma a Král. V hlavních rolích Matěj Hádek, Tereza Hofová a Miroslav Donutil. Hlavním scenáristou je Štefan Titka, hlavním režisérem je Vladimír Michálek, producentem Bionaut Vratislava Šlajera, který pro Českou televizi dělal Svět pod hlavou a s Donutilem Doktora Martina.

Karasová, Krenková a Šumanský jdou do Bubble

Andrea Krenková, JakubŠumanský, Kamila Karasová

Andrea Krenková, JakubŠumanský, Kamila Karasová

Obsahová agentura Bubble hlásí nové tváře v týmu klientského servisu. Z reklamní agentury Triad Advertising, která se potýká s nepříznivou ekonomickou situací a propouští, přichází Kamila Karasová a Jakub Šumanský, z vydavatelství firemních titulů Boomerang Publishing pak Andrea Krenková. V klientském servisu Bubble tak pracuje sedm lidí. „Díky tomu se můžeme nejen na 100 % věnovat stávajícím klientům a rostoucím spolupracím, ale zároveň se nám otevírají možnosti pro další zajímavé nové značky a projekty,“ podotkl Lukáš Kořínek, majitel a managing director agentury.

Karasová přichází do Bubble na pozici account manažerky, bude se starat o klienty Oriflame, Tchibo, Mumm a Chivas. V Triadu se specializovala na sociální média pro klienty OMV, Adidas, Jihlavanka a Axa, poslední rok strávila studiem v americké Nebrasce.

Šumanský bude v Bubble senior account manažer (se starostí hlavně o značku Philips), stejně jako v Triadu, kde dělal především pro pivní značky Gambrinus a Excelent, dál pro značky Pepsi a Král sýrů. Podílel se na fotbalových kampaních Choreo nebo Překřič pochybnosti. Zároveň pomáhal rozjet webový magazín ExcelentMag.cz a spolupracoval na kampani podporující repositioning značky Excelent nazvané Po svý ose. V Bubble bude mít na starosti i PR samotné agentury.

Krenková bude v Bubble seniorní account manažerkou pro značky Philips, Tchibo a Lexus. V Boomerangu pracovala tři a půl roku jako projektová manažerka pro Volkswagen, Kofolu, Royal Canin, Českou pojišťovnu a obchodní centra Arkády Pankrác, Metropole Zličín a Flora. Mezi její hlavní projekty patřil magazín pro značku Volkswagen, který celý vznikal z velké části z lokálně tvořeného obsahu. Společně s lidmi z módní branže se podílela na tvorbě zimního katalogu pro obchodní dům Flora, jehož celý náklad 10.000 kusů se v centru rozebral během týdne.