Už příští pondělí je tu další AppParade. Pro vývojáře máme Apple Watch, pro diváky droid Sphero.

Karlovačko: Social Network

Agentura Bruketa & Žinič, Chorvatsko

Agentura Bruketa & Žinič vytvořila kampaň, která vtipně poukazuje na historii chorvatského piva Karlovačko.

Nazvala ji Karlovačko Social Network a je to příběh o zrození tohoto piva v roce 1854. Zároveň s ním se zrodila i sociální sít, zřejmě první na světě. Narozdíl od těch moderních v ní jde o skutečná přátelství, skutečné pivo a skutečné setkávání.

Za kampaní stojí kreativní ředitelé Nikola Žinič a Davor Bruketa, produkoval jí Kabinet.

Kampaň kandiduje na ocenění Nejlepší pivní reklama (Best Beer Ad) na letošním reklamním festivalu PIAF 2011 [web piaf.cz], který proběhne 11. až 12. 5. v Praze.

Jako čtenáři Médiáře můžete hlasovat, která reklama se nejvíc líbí vám. Soutěžní spoty budeme zveřejňovat postupně v tomto týdnu. Ohodnoťte spot tady.