Za loňský rok dosáhla skupina Karlovarských minerálních vod celkového obratu 7,5 miliard Kč a zvýšila prodeje o 2 %. Zvýšený prodej produktů KMV podpořila podle slov společnosti i rostoucí ekonomika.
Kategorie džusů podle agentury Nielsen narostla meziročně téměř o 6 %, přičemž výrobky prémiových značek zaznamenaly značný nárůst oproti levnějším privátním značkám. KMV zvýšila prodej ovocných džusů Fruttimo Aquila meziročně o 55 %, prodeje džusů značky Granini narostly o 20%.
Výsledky skupiny KMV za rok 2016 odpovídají celosvětovému růstu prodejů balených vod, jejichž statistiku vypracovala agentura CANADEAN. Globální prodej balené vody podle ní vzrostl v roce 2016 o 5,3 %.

Web Economie bude mít nové vedení
Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Na nové pozici v digitální agentuře
Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Kolem Pavla Šafra je živo
Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Češi a klimatické zpravodajství