Za loňský rok dosáhla skupina Karlovarských minerálních vod celkového obratu 7,5 miliard Kč a zvýšila prodeje o 2 %. Zvýšený prodej produktů KMV podpořila podle slov společnosti i rostoucí ekonomika.
Kategorie džusů podle agentury Nielsen narostla meziročně téměř o 6 %, přičemž výrobky prémiových značek zaznamenaly značný nárůst oproti levnějším privátním značkám. KMV zvýšila prodej ovocných džusů Fruttimo Aquila meziročně o 55 %, prodeje džusů značky Granini narostly o 20%.
Výsledky skupiny KMV za rok 2016 odpovídají celosvětovému růstu prodejů balených vod, jejichž statistiku vypracovala agentura CANADEAN. Globální prodej balené vody podle ní vzrostl v roce 2016 o 5,3 %.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli