Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Kaspersky mění PR agenturu, vybral si Taktiq

Pro firmu Kaspersky dělala v Česku skoro osm let agentura Grayling, teď o klienta přišla.

Jevgenij Kaspersky

Jevgenij Kaspersky. Repro: Kaspersky.com

Ruská společnost Kaspersky zaměřená na kybernetickou bezpečnost uzavřela výběrové řízení na novou PR agenturu v Česku. Tendr vyhrála Taktiq Communications a spolupráce začne v listopadu. Úkolem Taktiqu bude informovat o kybernetických hrozbách pro organizace a domácnosti v Česku a možnostech jejich ochrany, propojování lokálních a mezinárodních trendů v této oblasti s využitím expertízy Kaspersky i rozšiřování povědomí o bezpečnosti v online prostoru. Taktiq Communications vystřídá v této roli agenturu Grayling, která pro klienta pracovala od února 2012, tedy skoro osm let.

„Hledali jsme agenturu, která spojí expertízu v oblasti kyberbezpečnosti, dlouholeté zkušenosti v oblasti korporátní komunikace s nadšením pro náš obor a ochotou posouvat se neustále dál. Špičková orientace v dynamickém prostředí a důraz inovace patří mezi stabilní hodnoty společnosti Kaspersky,“ říká Darko Natalić, corporate communications manager Kaspersky pro východní Evropu. „V oblasti komunikace jsme se proto rozhodli dát možnost novým nápadům,“ dodal.

Kaspersky je mezinárodní společností zabývající se kybernetickou bezpečností, která byla založena v Moskvě v roce 1997. Jejím zakladatelem a dosavadním šéfem je Jevgenij Kaspersky. Technologie firmy Kaspersky dnes celosvětově využívá víc než 400 milionů uživatelů a 250.000 korporátních klientů.