Kateřina Hajná posílí marketing pražského hotelu Marriott

Nová marketingová manažerka hotelu Marriott dřív dělala pro Mama Shelter či Augustine.

Kateřina Hajná

Kateřina Hajná

Prague Marriott Hotel přivítal ve svém marketingovém týmu Kateřinu Hajnou. Ta nastupuje na pozici marketingové manažerky. Jejím hlavním úkolem bude příprava, realizace a vyhodnocování marketingových aktivit hotelu i nové restaurace The Artisan, hotelového baru a kavárny. Podílet se bude také na koordinaci nových marketingových strategií, zajišťovat komunikaci s externími dodavateli služeb a zodpovídat za tvorbu obsahu a správu sociálních sítí i digitálního marketingu hotelu.

Před nástupem do Marriottu působila Hajná v pražském Tower Park, jako marketingová a PR manažerka, dřív působila v hotelech Mama Shelter či Augustine, kde se podílela na marketingu, komunikaci a obchodu.

Obchodním a marketingovým ředitelem pražského hotelu Marriott zůstává Štěpán Malý.