Kreativní ředitelem agentury Ogilvy bude od ledna Eda Kauba, matador oboru, dosud spjatý s agenturou Havas (předtím Euro RSCG). V reklamním byznysu je přes čtvrt století, za tu dobu získal přes padesát Louskáčků a kolem stovky mezinárodních cen, včetně Cannes Lions. Předsedal Art Directors Clubu, od něhož dostal i cenu za osobní přínos české reklamě.
Spolu s ním přechází z Havasu do Ogilvy Vilém Kabzan, který - rovněž od ledna - nastoupí na pozici digital creative leader. Kabzan, který je v reklamě 20 let, se specializuje na online média a také fotografuje a režíruje spoty, působil také jako head of design či art director.
V Ogilvy Kauba a Kabzan vytvoří kreativní tým spolu s Petrem Radotínským, zodpovědným za kreativu pro Team Tesco, a Tomášem Belkem, jenž se stará o kreativu celé skupiny Ogilvy. Tu naopak opouštějí associate creative director Marek Linhart, který je ve vedení od začátku loňska, a senior art director Ondřej Kroupa. „Měním působiště na vlastní žádost, přecházím jako senior art director do McCann Prague,“ sdělil Médiáři Kroupa.