Kaufland jde na TikTok, obsah zajistí Story tlrs

Cílem je omladit komunikaci značky a dostat ji i k těm, kteří se s ní dosud nesetkávali.

Pražská kreativní agentura Story tlrs vyhrála tendr maloobchodního řetězce Kaufland a pro značku bude zajišťovat tvorbu propagačního obsahu na sociální síti TikTok. Cílem je zaujmout mladou generaci autentickým obsahem. Ten bude vznikat přímo ve spolupráci s tvůrci, kteří už na TikToku působí. První z nich je Honza Vohralík, další mají přibývat. Zpočátku se počítá s jedním původním videem týdně. První příspěvky Kauflandu na TikToku přitom byly adaptací těch zahraničních.

@kauflandcesko

Robin Food - Epizoda 2.: Elektrický kočár

♬ původní zvuk - Kaufland Česko

@kauflandcesko

Co vy? Počítáte rohlíky, nebo necháváte matematiku na našich pokladních? 😅 #rohlikyzkauflandu

♬ původní zvuk - Kaufland Česko

@kauflandcesko

Znáte ten pocit? 😜 #fitnessmotivation #chocolatelover #vegetablefun

♬ původní zvuk - Kaufland Česko

Cílem spolupráce je omladit komunikaci Kauflandu a dostat značku i k publiku, které se s ní dosud nesetkávalo. „Oproti jiným sítím je TikTok hodně neformální. Obsah musí záměrně vypadat trochu nekvalitně, aby byl autentický a uvěřitelný. Brand si ze sebe musí umět udělat srandu, musí být syrovější. Uživatelé TikToku navíc nejsou zvyklí na to, že by běžně naráželi i na neosobní profily, jako tomu je na Facebooku a Instagramu. Pro značky je tak mnohem těžší se v tomto prostředí prosadit,“ vysvětluje Jiří Markvart, content director Story tlrs.

„TikTok je nejrychleji rostoucí platforma z pohledu stráveného času, tak i počtem lidí. I proto jsme se rozhodli najít partnera, který nám s prezencí a obsahem na TikToku pomůže. Díky tomu můžeme být mezi českými tiktokery jako jedni z prvních,“ uvedl Petr Hoffmann, head of digital české divize Kauflandu.