Pražská kreativní agentura Story tlrs vyhrála tendr maloobchodního řetězce Kaufland a pro značku bude zajišťovat tvorbu propagačního obsahu na sociální síti TikTok. Cílem je zaujmout mladou generaci autentickým obsahem. Ten bude vznikat přímo ve spolupráci s tvůrci, kteří už na TikToku působí. První z nich je Honza Vohralík, další mají přibývat. Zpočátku se počítá s jedním původním videem týdně. První příspěvky Kauflandu na TikToku přitom byly adaptací těch zahraničních.
@kauflandcesko Robin Food - Epizoda 2.: Elektrický kočár
@kauflandcesko Co vy? Počítáte rohlíky, nebo necháváte matematiku na našich pokladních? 😅 #rohlikyzkauflandu
@kauflandcesko Znáte ten pocit? 😜 #fitnessmotivation #chocolatelover #vegetablefun
Cílem spolupráce je omladit komunikaci Kauflandu a dostat značku i k publiku, které se s ní dosud nesetkávalo. „Oproti jiným sítím je TikTok hodně neformální. Obsah musí záměrně vypadat trochu nekvalitně, aby byl autentický a uvěřitelný. Brand si ze sebe musí umět udělat srandu, musí být syrovější. Uživatelé TikToku navíc nejsou zvyklí na to, že by běžně naráželi i na neosobní profily, jako tomu je na Facebooku a Instagramu. Pro značky je tak mnohem těžší se v tomto prostředí prosadit,“ vysvětluje Jiří Markvart, content director Story tlrs.
„TikTok je nejrychleji rostoucí platforma z pohledu stráveného času, tak i počtem lidí. I proto jsme se rozhodli najít partnera, který nám s prezencí a obsahem na TikToku pomůže. Díky tomu můžeme být mezi českými tiktokery jako jedni z prvních,“ uvedl Petr Hoffmann, head of digital české divize Kauflandu.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
