Německá maloobchodní síť Kaufland představila v Česku dvě nové věrnostní akce. Od čtvrtka 9. března mohou zákazníci za nasbírané body vybírat ze sortimentu potřeb pro zahrádkáře a kutily značky Black+Decker. Druhý věrnostní program se vztahuje nádobí, nožů a příborů Bellevue od značky Villeroy & Boch. V rámci těchto věrnostních programů slibuje Kaufland až 81% zlevnění konkrétních produktů.
Body je možné v obou případech sbírat letos od 9. března do 17. května. Čerpání programu je stejné jako u předchozích věrnostních akcí, tedy za každých 100 Kč z nákupu dostane zákazník u pokladny jeden bonusový bod, který nalepí do hrací karty a po dosažení požadovaného počtu bodů může koupit vybraný produkt za zvýhodněnou cenu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval