Řetězec Kaufland přidává novinku do svého sortimentu, nově zařadí dvakrát za týden do své akční nabídky šiřší výběr oblečení a vybavení pro domácnost. Nové zboží bude propagovat od čtvrtka 5. července v rámci týdenního letáku. Akce budou začínat vždy v pondělí a ve čtvrtek, doposud starovaly v Kauflandu nabídky spotřebního zboží pouze ve čtvrtek. Nové produkty spotřebního zboží bude síť nabízet pod vlastními privátními značkami ve všech prodejnách v Česku. Jedná se například o dětské oblečení pro sport a volný čas Hip-Hopps, volnočasové oblečení pro dospělé a novinky v oddělení vybení a péče o domácnost značek K-Classic, Home&Co, K-Classic Vavieno a SwitchOn.
Řetězec hodlá celkově posílit segment spotřebního zboží, proto bude rozšiřovat nejen portfolio privátních výrobků, ale také nabídku značkových produktů. V prodejnách bude dostupné větší množství oblečení všech kategorií, rozšíří se nabídka elektroniky, produktů na vaření či pečení, pro zahradu, bydlení i hobby a sortiměnt pro domácí zvířata. K novinkým patří také oblečení pro novorozence a kojence z certifikované bio bavlny Kuniboo, to bude v prodejnách dostupné od čtvrtka 19. července.
Uvedení rozšířené nabídky nepotravinového zboží podpoří řetězec kampaní, v níž figurují ambasadoři Lucie Křížková a Zdeněk Pohlreich a Dalibor Duffek. Komunikace zasahuje všechny kanály včetně televize, rádia, billboardů a komunikace na sociálních sítích. Kromě rozšiřování nabídky se Kaufland věnuje postupné modernizaci svých prodejen. Nejnovější je supermarket v Jablonci na Nisou, kde je stejně jako v Kuřimi pro zákazníky nainstalovaná dobíjecí stanice pro elektromobily.