Obchodní řetězec Kaufland odstartoval letošní vánoční kampaň, a to s motivy z filmové ságy Star Wars. Motto kampaně zní Vánoce – dobré jako nikdy předtím a prodejce v ní nabídne oděvní kolekce a sběratelské a hrací karty s postavami ságy. Kaufland tak vstupuje do spolupráce se společností Disney, zároveň s uvedením nové epizody Star Wars: Vzestup Skywalkera, která bude mít v českých kinech premiéru 19. prosince.
Ústředním bodem kampaně je televizní spot s interní kreativou z Německa, který vznikl v produkci BLM Film pod režijním vedením Alessandra Paccianiho. K vidění je od 13. listopadu na stanicích televize Nova a Prima. „Každý den můžeme být součástí síly dobra. To znázorňuje i náš mezinárodní televizní spot, jímž chceme vyjádřit ducha Vánoc a Star Wars,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu. Komplexní kampaň kromě televize běží v prodejnách, na billboardech a online.
Součástí kampaně je věrnostní program, který byl spuštěn 27. listopadu. Pod heslem Objevte celou ságu Star Wars umožňuje sbírat 48 kartiček se všemi postavami z epizod I. až IX. Karty mají doplňkovou hrací funkci. Všechny lze sbírat i ve speciálním hologramovém provedení a mají funkci rozšířené reality.
Zákazníci obdrží balíček se dvěmi kartičkami s postavami ze Star Wars za každých 300 Kč nákupu nebo když si zakoupí speciálně označené produkty. Kartičky doplňuje sběratelské album. Součástí kampaně je i speciální kolekce pro ženy, muže a děti, která obsahuje oblečení pro volný čas i pyžama v designu Star Wars a s citacemi z filmu. Oblečení je vyrobeno z organické bavlny a bude nabízeno v udržitelném obalu.
Kaufland rovněž vydává mobilní aplikaci K-Master, ta je propojena se sběratelskou kampaní a prostřednictvím puzzle, her a funkcí virtuální reality zprostředkovává uživatelům svět Star Wars. Aplikace je k dispozici pro platformy Android a iOS.