Německý obchodní řetězec Kaufland začal v Česku propagovat aktuální slevy nově přes mobilní aplikaci WhatsApp, která je narozdíl od jiných oblíbená mezi staršími uživateli. Zájemci se mohou v chatu v aplikaci WhatsApp přihlásit k odběru newsletteru od Kauflandu. Učiní tak odesláním předvyplněné zprávy a uložením příslušného telefonního čísla do kontaktů. Pak mu začnou chodit informace o nových slevách. „Zákazník je zhruba třikrát týdně informován o aktuálním dění u nás. Posíláme mu například zprávy o jednodenních slevách či výhodných nabídkách a dáváme mu tipy, na co se během nákupu v daný den zaměřit. Nekomunikujeme však jen prodejní akce, ale třeba i soutěže, do kterých se může zapojit, nebo jej informujeme o novinkách u nás,“ popisuje mluvčí Kauflandu Renata Maierl. Řetězec k propagaci slev využívá i sociální síť Instagram, populární hlavně u mladých.
Kaufland začal posílat informace o slevách přes WhatsApp
Co nabídne Warner TV a nový Max
První ročník nové soutěže
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Pokud jste nestihli přes týden