V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Kaufland začal za 60 Kč prodávat nákupní tašku z bio bavlny

Obchodní řetězec Kaufland v zájmu omezit plastový odpad začal prodávat látkovou tašku z bio bavlny. Ve stálé nabídce je za 59,90 Kč. „Díky kvalitě použitého materiálu má látková taška oproti běžným papírovým či igelitovým vyšší nosnost, která může dosahovat až deset kilo. Látkové tašky jsou pevné, mají dlouhou životnost. Navíc když se zamažou, dají se jednoduše vyprat,“ tvrdí Renata Maierl, mluvčí Kauflandu.

Látková taška Kauflandu

Látková taška Kauflandu

Podle ministerstva životního prostředí činila spotřeba igelitových tašek každého Čecha v průměru 300 kusů za rok. Jejich rozložení bude trvat stovky let. Kaufland se do roku 2025 zavázal snížit množství plastového odpadu nejméně o 20 %. V současné době redukuje obaly produktů a omezuje igelitové fólie.