Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Kaufland zavádí svou „kartičku“ a věrnostní program Kaufland Card

Česko je po Rumunsku druhé, kde největší tuzemský obchodní řetězec novinku zkouší.

Propagace na Kaufland Card má stejnou úpravu jako letošní celoroční kampaň Kaufland sobě

Propagace na Kaufland Card má stejnou úpravu jako celoroční kampaň Kaufland sobě

Obchodní řetězec Kaufland spouští dneškem v Česku svůj věrnostní program Kaufland Card. Věrnostní karta Kauflandu umožní zákazníkům využívat slevové akce, účastnit se soutěží nebo čerpat výhody na míru. Zákazníci mohou kartičku získat buď v tradiční formě plastové karty (tu jde vyzvednout v oddělení informací v kterékoli z prodejen), nebo virtuálně v mobilní aplikaci, stažené z Apple Storu nebo Google Play.

Zároveň lze plastovou kartu propojit s digitální. Na jeden digitální účet v aplikaci přitom je možné mít přihlášených až pět fyzických karet.

„Jsme druhou zemí, ve které se Kaufland Card bude zavádět. Jedná se o personalizovaný věrnostní program pro zákazníky. Očekáváme, že během letošního roku se do něj zapojí až 1,5 milionu lidí,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu. První zemí, kde Kaufland program zavedl, bylo Rumunsko.

Motivace pro využívání karty se budou průběžně měnit. Například nyní v únoru program startuje soutěží o automobil Škoda Karoq. „Spektrum benefitů, které Kaufland Card nabídne, budeme neustále rozšiřovat. Chceme spolupracovat i s dalšími partnery. Naším zájmem je, aby držitelé věrnostních karet Kaufland Card měli informace o veškerých výhodách a aktuálních nabídkách, kdekoli a kdykoli,“ vysvětluje mluvčí Maierl.

Patrně nejznámějším dlouhodobým věrnostním program je Tesco Clubcard, který bývá často dáván za vzor propracované personalizované práce se zákazníky. V Česku odstartoval před 10 lety. Své věrnostní programy vázané na kartu řadu let nabízí také Billa, Penny Market, lékárny Dr. Max nebo drogistické speciálky DM Drogerie Markt a Teta.