Agentura Bison & Rose získala do svého portfolia nového klienta – italskou značku Lavazza, výrobce kávy a kávových produktů. Bizoni budou odpovědni za vytvoření a implementaci komplexní PR strategie značky na českém trhu. Lavazzu přitom mají představovat jako top značku, a to směrem k širokým cílovým skupinám. Pomoci má spolupráce s médii i bloggery, respektive influencery. Lavazza na globální úrovni dělá se sítí Burson-Marsteller, jejíž jsou Bizoni výhradními partnery pro Česko.

Odboráři si berou příklad ve Francii
V Czech News Center založili odbory. Plánují spolupráci i s těmi veřejnoprávními

Obnovit slávu zašlé agenturní značky
Vedení Mark BBDO přebírají Zdeněk Mikeš a Martin Mareš

Google a Facebook digitalizují kontinent
Technologičtí giganti vyhlížejí století Afriky

Tradiční časopis přestane vycházet