Do tuzemských kamenných obchodů a online supermarketů vstoupí začátkem září káva amerického řetězce Starbucks. Ten v Česku provozuje síť 45 kaváren a svou produkci domácnostem nově nabídne v maloobchodní síti, díky loni uzavřené dohodě s potravinářským koncernem Nestlé. Právě Nestlé bude distributorem kávových produktů Starbucks jak do kamenných řetězců, tak online supermarketů. K dostání tak budou v Tesku či Albertu, také přes Alzu, Mall.cz, Rohlik.cz či Košík.cz a přes e-shop Dolce Gusto.
Značka Starbucks se bude v tuzemských obchodech prodávat ve variantách pražené a mleté i porcované v kávových kapslích, určených pro kávovary Nespresso a Nescafé Dolce Gusto. Konkrétně pro Nescafé Dolce Gusto budou k dispozici kapsle na Espresso, Americano, Latte Macchiato, Cappuccino či Caramel Macchiato. Doporučená cena za balení 200 gramů zrnkové i mleté kávy je 129,90 Kč, balení kapslí Nespresso bude za 99,90 Kč a kapslí Nescafé Dolce Gusto za 149,90 Kč.

Balení kapslí pro kávovary Nescafé Dolce Gusto bude stát 149,90 Kč

Balení kapslí pro kávovary Nespresso bude stát 99,90 Kč
Kompletní nabídka balené kávy Starbucks
„V posledních letech lidé věnují větší pozornost kvalitě a původu kávy, kterou kupují. Inspirují se zejména v kavárnách, které přinášejí nové trendy. Vstupem nejznámější kavárenské značky Starbucks do retailu nabízíme našim spotřebitelům možnost, aby si svou oblíbenou kávu, na kterou jsou zvyklí, vychutnali v pohodlí domova. Nové portfolio bude výhradně obsahovat vysoce kvalitní kávu Arabica, eticky získanou od pěstitelů z nejlepších oblastí,“ říká Vratislav Janda, ředitel pro korporátní záležitosti Nestlé Česko.
„Zároveň tímto krokem Nestlé kompletuje své portfolio a se značkami Nescafé, Nespresso a Starbucks nabízí nejširší spektrum káv dostupné po celém světě,“ prohlašuje ředitel Janda. Pro Starbucks má novinka přinést rychlejší růst a větší dopad na zákazníky mimo kavárny, jelikož 93 % všech vypitých šálků kávy této značky je připraveno z kávy zakoupené v retailu.
„Především se ale vede prémiovému segmentu, který dlouhodobě roste. Letos na jaře byla káva Starbucks uvedena i na některých trzích západní Evropy. Ohlasy od tamních spotřebitelů, jakož i výsledky prodeje dopadly nad očekávání pozitivně. Obdobný vývoj očekáváme také na území Česka,“ uvádí Nestlé.
Zahájení prodeje doprovodí v Česku kampaň, jejíž součástí bude ochutnávková tour, prémiové vystavení v supermarketech a hypermarketech, propagace na sociálních sítích, webech i prostřednictvím PR a od konce září také v televizi, kde poběží lokalizovaný klip. Internetová kampaň se přitom na takzvané milleniály, respektive cílovou skupinu potenciálních spotřebitelů ve věku od 20 do 49 let, s vyšší vzděláním a z měst s víc než 20.000 obyvatel. Kampaň pro Nestlé naplánovala mediální agentura Blue 449 ze skupiny Publicis.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
