Notoricky využívaný pokřik tuzemských sportovních fanoušků „kdo neskáče, není Čech“ si zabírá veřejnoprávní Česká televize, a to pro využití na obrazovce i záznamových nosičích. Ač se pokřik používá také při fandění hokeji i jiným sportům, televize ho spojuje s fotbalem. Nikoli ale kvůli nadcházejícímu světovému mistrovství.
„Šampionátu se to netýká, jde o nový formát České televize, docusoap [seriál s hranými a skutečnými prvky - pozn. red.] z fotbalového prostředí,“ sdělila Médiáři mluvčí ČT Alžběta Plívová. Podrobnosti o autorech, obsazení a časech nasazení nového seriálu zatím televize nehodlá zveřejnit. Sérii dokumentárních komedií zřejmě produkuje firma Road Movies Beatriz (vlastní 60 %) a Juraje (40 %) Šajmovičových, ta ji totiž na svém webu uvádí jako jeden ze svých projektů ve výrobě.
S hranou komediální fikcí z prostředí fotbalu, konkrétně vesnického, v minulosti uspěla komerční Nova, když natočila seriál Okresní přebor; ten se dočkal i celovečerního filmu. Česká televize přitom předtím námět odmítla.
Česká televize není jediná, kdo po známém pokřiku coby ochranné známce sáhl. Ve znění „Kdo neskáče není Čech“ si ji v roce 2006 pro oděvy, reklamu a sportovní akce zabrala firma Řádková inzerce Jana Suchomela, o dva roky později přidala „Kdo neskáče není Čech original“.
Kvůli tiskovinám, oděvům, odznaků, vlaječkám a dalším propagačním předmětům má Peter Rimarčík má zase zaregistrovanou delší verzi „Kdo neskáče, není Čech! Hop! Hop! Hop!“.