Výrobce speciální proteinové stravy KetoMix zahájil v květnu spolupráci s PR agenturou Crest Communications. Spolupráce má za cíl představit značku KetoMix jak médiím, tak široké veřejnosti pomocí nejrůznějších komunikačních kanálů. Kromě Česka bude agentura zastupovat KetoMix i na Slovensku. „Proteinová strava je oblast, kterou doplníme naše stávající klienty spotřebního zboží,“ uvedl zakladatel agentury Aleš Langr. Stěžejní částí spolupráce bude medializace produktů značky v médiích, zejména v tištěných a internetových. Kromě toho bude mít agentura na starosti event management, strategické poradenství a ostatní PR služby.
Hlavní myšlenka pro vznik značky KetoMix se zrodila v hlavách Davida Herolda a Marka Huneše. Ti společně s podporou obchodních partnerů a zároveň i investorů Martina Špačka a Zbyňka Laiska vybudovali firmu, která nabízí nový pohled na redukci váhy a životní styl. „Za dva roky působení na trhu jsme získali více než 50.000 spokojených zákazníků. Naše dosavadní komunikace byla primárně v online prostředí a my cítíme, že je potřeba posunout se dál. Proto jsme se rozhodli pro spolupráci s PR agenturou,“ uvedla Eva Sroka, marketing & PR director KetoMixu.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
