V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

KetoMix spolupracuje s Crest Communications

Výrobce speciální proteinové stravy KetoMix zahájil v květnu spolupráci s PR agenturou Crest Communications. Spolupráce má za cíl představit značku KetoMix jak médiím, tak široké veřejnosti pomocí nejrůznějších komunikačních kanálů. Kromě Česka bude agentura zastupovat KetoMix i na Slovensku. „Proteinová strava je oblast, kterou doplníme naše stávající klienty spotřebního zboží,“ uvedl zakladatel agentury Aleš Langr. Stěžejní částí spolupráce bude medializace produktů značky v médiích, zejména v tištěných a internetových. Kromě toho bude mít agentura na starosti event management, strategické poradenství a ostatní PR služby.

Hlavní myšlenka pro vznik značky KetoMix se zrodila v hlavách Davida HeroldaMarka Huneše. Ti společně s podporou obchodních partnerů a zároveň i investorů Martina Špačka a Zbyňka Laiska vybudovali firmu, která nabízí nový pohled na redukci váhy a životní styl. „Za dva roky působení na trhu jsme získali více než 50.000 spokojených zákazníků. Naše dosavadní komunikace byla primárně v online prostředí a my cítíme, že je potřeba posunout se dál. Proto jsme se rozhodli pro spolupráci s PR agenturou,“ uvedla Eva Sroka, marketing & PR director KetoMixu.