KFC se omlouvá za „nejasnosti způsobené informacemi na nedávno spuštěné webové stránce KFC Rozvoz“ a zákazníkům, kteří službu využili v termínu od 1. do 6. června a cítí se být znevýhodněni, nabízí poukázku. V dnešním vyjádření pro Médiář to uvedl marketingový ředitel tohoto řetězce Libor Hubík. Dodal, že jde o jednorázovou poukázku v hodnotě 250 Kč, kterou může zákazník využít při konzumaci v restauracích nebo přímo na KFC Rozvoz. Zákazníci si o ni mohou podle jeho slov požádat na emailu info@kfcrozvoz.cz, ale musí požadavek odeslat z téhož emailu, jaký zadávali při původní objednávce.
Hubík tak reagoval na situaci, která nastala koncem minulého týdne, kdy první zákazníci nové služby, avizované jako rozvoz zdarma, zjistili, že ve skutečnosti za službu zaplatí až několik desítek procent navíc z ceny dovezených výrobků.
„Rádi bychom využili této příležitosti, abychom napravili situaci a objasnili tuto naši službu. V KFC máme v jednotlivých restauracích nastavenou rozdílnou cenovou politiku, kterou určuje řada faktorů. Na podobném principu funguje i nová služba KFC Rozvoz, která je provozována jako samostatná obchodní jednotka a má rozdílnou cenovou politiku ve srovnání s restauracemi,“ potvrdil Hubík, že za rozvoz se účtují ceny vyšší ceny než ze totéž zboží v provozovnách KFC.
Podle něj jsou ceny uváděné na stránce KFC Rozvoz konečné částky, které zákazník při obdržení objednávky zaplatí. „Z tohoto pohledu nejsou za doručení účtovány žádné další poplatky,“ tvrdí Hubík. KFC nicméně přestalo inzerovat rozvoz zdarma.
Uvedení rozvozu jídel se tak pro KFC během pár dní stalo marketingovým propadákem. V prostředí sociálních sítí o tom svědčí to, že spor se zákazníkem, který na rozdílné ceny upozornil a dožadoval se odpovědi, dostal podobu dvou populárních memů - se sekvencí z filmu Pád třetí říše a se španělským komikem známým jako El Risitas.