It’s Finger Lickin‘ Good, do češtiny překládané jako Tak dobré, že si budete olizovat prsty. Slogan řetězce rychlého občerstvení KFC vydržel 64 let, teď ho firma po celé světě stahuje. Došla totiž k tomu, že ke zvýšenému důrazu na hygienu kvůli koronaviru se nehodí. „Vybízet zákazníky, aby si po jídle olizovali prsty, se ve světle současných omezení nejeví jako nejlepší nápad,“ uvádí firma. KFC svůj letitý slogan stahuje globálně.
„Letošní rok je extrémně náročný, především ale představuje nové výzvy. A protože je pro nás bezpečnost hostů i zaměstnanců to nejdůležitější, rozhodli jsme se používání našeho legendárního sloganu dočasně pozastavit,“ říká Catherine Tan-Gillespie, globální ředitelka marketingu KFC. „Slogan nemizí nastálo. Až nastane ten správný čas, znovu se v plné parádě vrátí,“ tvrdí.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
