V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

KFC si na komunikaci bere AC&C místo Bestu

Ve výběrovém řízení na PR služby pro rychlé občerstvení KFC vyhrál koncept agentury AC&C Public Relations. Ta tak zastřeší korporátní i produktovou komunikaci, zajistí i poradenství s krizovou komunikací a styk s médii. Střídá dosavadní agenturu Best Communications. Značka KFC, kterou v Česku provozuje společnost AmRest, si letos připomene 25 let na českém trhu a otevře 100. zdejší pobočku. „Tyto události si už zaslouží soustavnou péči i z pohledu public relations,“ říká Libor Hubík, brand president KFC pro Česko a Rakousko. Tým nového klienta povede account director Markéta Kaclová, account manažerem je Barbora Cihlářová.