Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

O sociální sítě KFC se postará Dark Side

Agentura vsadila na své nejmladší kreativce, aby na Facebooku dělali z KFC love brand.

Komunikaci řetězce rychlého občerstvení KFC na sociálních sítích zajistí agentura Dark Side. Ta vyhrála výběrové řízení, které vypsal provozovatel KFC, společnost Amrest, začátkem letošního roku.

Dark Side se bude starat zejména o kontinuální správu facebookového profilu KFC. Komunikace má probíhat na každodenní bázi i při příležitostech podpory kampaní KFC, jehož symbolem je postava plukovníka Sanderse.

Agentura v tendru vsadila na své nejmladší kreativce. Ti přišli s návrhem strategie, jejímž cílem je posílit pozici KFC jako love brandu a udělat z něj v očích zákazníků první volbu mezi řetězci rychlého občerstvení.