Komunikaci řetězce rychlého občerstvení KFC na sociálních sítích zajistí agentura Dark Side. Ta vyhrála výběrové řízení, které vypsal provozovatel KFC, společnost Amrest, začátkem letošního roku.
Dark Side se bude starat zejména o kontinuální správu facebookového profilu KFC. Komunikace má probíhat na každodenní bázi i při příležitostech podpory kampaní KFC, jehož symbolem je postava plukovníka Sanderse.
Agentura v tendru vsadila na své nejmladší kreativce. Ti přišli s návrhem strategie, jejímž cílem je posílit pozici KFC jako love brandu a udělat z něj v očích zákazníků první volbu mezi řetězci rychlého občerstvení.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval