Ambasadorkou značky Ergee oděvního diskontu Kik se stala v Česku instruktorka fitness Hanka Kynychová. Důvodem je mimo jiné to, že sortiment prodávaný pod touto značku se v současnosti rozšiřuje i o sportovní doplňky. „Ergee je aktuálně naší vlajkovou lodí,“ říká František Wagner, jednatel společnosti KiK pro Česko a Slovensko. S Kynychovou bude Kik spolupracovat na propagaci Ergee do konce roku 2016.
Vizuály fitness trenérky se objeví primárně v produktových letácích propagujících oblečení Ergee. Dále v rámci PR projektů zaměřených na zvýšení povědomí o kvalitě zboží (například testování). PR komunikace poběží nejsilněji v druhé polovině roku. „Inspirovali jsme se zkušeností z Německa. Hanka Kynychová patří k nejznámějším fitness trenérkám u nás, dvakrát získala bronz na mistrovství ČR ve sportovním aerobiku,“ uvedli zástupci Kik k důvodům, proč angažovali právě Kynychovou.
Důvodem k zesílené komunikaci je mimo jiné to, že řetězec chce posílit svou image. „Viděl jsem, že když se objeví zboží Kik vedle renomovaných oděvních značek ve slepých testech, patříme zhruba do top 3, ale ve chvíli, kdy přiřadíte vzorkům značky, řadí nás spotřebitelé výrazně níž. To chceme změnit,“ tvrdí Wagner.
Značka Ergee byla založena v roce 1991 v Rakousku, Kik ji koupil v roce 2008. Zahrnuje spodní prádlo, dětský sortiment, domácí textil a v současnosti přibírá do portfolia už zmíněné sportovní doplňky.
Řetězec redesignuje prodejny
Řetězec Kik současně rozšiřuje a renovuje síť svých prodejen. „Do konce roku chceme představit v novém designu do 40 % našich prodejen, což zahrnuje jak stávající, tak nové prodejny. Celkem půjde asi o 80 provozoven v Česku a na Slovensku,“ uvedl Wagner. V Česku se v současnosti nachází přes 180 filiálek, na Slovensku víc než 70. Síť se podle Wagnera každoročně rozšiřuje v závislosti na tom, jak se daří nacházet a obsazovat nová místa. Nový design mění dominující barvu interiéru z dosavadní černočervené na stříbrnočervenou. Firma jej realizuje sama vlastními silami.
Kik v Česku prodává značky KiK, Janina, Identic, Y.F.K, KiKi&KoKo, Baby a právě Ergee. Textil představuje zhruba 70 % nabízeného sortimentu, kam se dále řadí non-food zboží jako například dárkové předměty, domácí textil, doplňky, hračky a psací potřeby. V současnosti provozuje tento textilní diskont 3.200 filiálek v Evropě, z toho 2.600 v Německu. Dlouhodobým cílem společnosti je zvýšení počtu filiálek na 5.000 v Evropě.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play
