Rakouský nábytkářský řetězec Kika představil pro český a slovenský trh nový marketingový nástroj - katalog o 196 stranách. Jeho náklad pro Česko a Slovensko činí 1.400.000 kusů a bude distribuován při Dnech Marianne, ve stanicích pražského metra, na všech prodejnách, formou vkladu ve vybraných časopisech i adresnou a neadresnou distribucí, tedy mimo jiné do poštovních schránek. Dostupný je i na webu.
Stáhněte si katalog značky Kika
Pro nový koncept se Kika rozhodla spolu s omezením distribuce klasických akčních letáků. „Katalog vydrží zákazníkům celý rok a najdou v něm inspiraci pro veškeré kategorie bydlení od obývacího pokoje, přes kuchyni až po zahradu,“ oznámila firma. Její největší konkurent Ikea má už léta katalog jako svůj hlavní marketingový nástroj, jehož distribuci do schránek letos omezila a láká lidi, ať si pro něj dojdou na prodejny.
„Nový katalog jsme vytvořili ve spolupráci se známými osobnostmi české i slovenské scény, zaměstnanci, ale také s našimi reálnými zákazníky,“ říká vedoucí marketingového oddělení Kika Nábytek Aneta Uhlíková. Tematické rozhovory k jednotlivým částem bytu poskytli herečky Dana Morávková, Vica Kerekes či gastronom Roman Vaněk. Na výsledné podobě se vedle interního týmu podílela agentura Euroagency.
Promo katalogu proběhne pomocí kampaně v televizi, rozhlasu a v tištěných i online titulech. Nákup mediálního prostoru pro Kiku dlouhodobě zajišťuje agentura Médea.