Agentura Kindred ze skupiny Publicis Groupe bude dál pro kosmetický koncern L’Oréal zajišťovat kompletní správu CRM a marketingové automatizace pro český, slovenský a maďarský trh. Na ni obě společnosti spolupracují od roku 2020, Kindred teď kontrakt obhájil. Pracuje pro kosmetické značky Lancome, Kiehl’s, Vichy, CeraVe a La Roche Posay.
„Jedním z klíčových faktorů našeho rozhodnutí byla demonstrace využívání našich vlastních dat (1P) a analýza hodnoty zákazníka (CLV) v kombinaci s automatizací marketingových kampaní,“ uvedl Jan Los, chief marketing & digital officer L’Oréalu pro tři zmíněné trhy.

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Proč se odchází z médií
Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje