
Marko Rumpli
Aby mohla líp pomáhat klientům zorientovat se ve stovkách různých marketingových a datových nástrojů, obsadila agentura Kindred ze skupiny Publicis Groupe novou seniorní pozici martech consultant. Stal se jím Marko Rumpli. Ten už dřív v Kindredu působil, na pozici techproject manager, mezitím pracoval v oblasti logistiky.
„Mohu pomoci klientům navrhnout robustní architekturu a všechny nástroje propojit a orchestrovat tak, aby společně poskytly marketingovou platformu, která bude personalizovaná, škálovatelná a maximálně automatizovaná,“ popisuje své zadání v novém působišti.

Vědecký tým z Brna vysvětluje
Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Ulrych a Oravčíková povýšili