Kiwi.com staví vlastní kreativní tým, vede ho Christophe Wechsler z DDB

Tým řídí Christophe Wechsler, jsou v něm i Jiří Kirchner, Lucie Vestfálová a Martin Gluvňa.

Interní kreativní tým Kiwi.com

Interní kreativní tým Kiwi.com: zleva Jiří Kirchner, Christophe Wechsler, Lucie Vestfálová, Martin Gluvňa

Internetový prodejce letenek Kiwi.com ustavil interní kreativní tým, který má vytvářet kreativu pro strategii značky a budoucí nadlinkové kampaně. Tým tvoří kreativci, kteří dosud pracovali v předních českých agenturách.

Do čela týmu do pozice creative lead nastoupil Čechoameričan Christophe Wechsler, který dřív působil jako senior art director v DDB Prague a předtím v agenturách WMC Grey a Fallon. Jeho novým úkolem je vedení a rozšiřování kreativního týmu, nadlinkových a aktivačních kampaní. Tým povede převážně z pražské pobočky společnosti.

Kromě Wechslera do týmu přišli také Jiří Kirchner jako senior creative copywriter, který dřív působil v DDB, Young & Rubicam a Scholz & Friends, a také Lucie Vestfálová jako senior project manager s mnohaletými zkušenostmi z agentur Made by Vaculik, Oliver, Fallon či McCann Prague. Na pozici senior brand designer pak nastupuje Martin Gluvňa, freelancer s předchozí zkušeností z agentury WMC Grey i od klienta. 

Kiwi.com chce v tomto modelu pokračovat a přivádět do týmu další talenty i na globální úrovni, ale také spolupracovat s lokálními produkcemi a studenty designu a komunikace.