V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Klempíř šéfem komunikace Proton Therapy

Oto Klempíř

Oto Klempíř

Novým ředitelem komunikace společnosti Proton Therapy Center Czech Pavla a Václava Laštovkových se stal Oto Klempíř, reklamní textař a v minulosti kreativní ředitel síťových agentur Young & Rubicam, Mark BBDO, Ogilvy & Mather a JWT. Provozuje vlastní agenturu Safranada Creative Shop a letos pomáhal s předvolební kampaní Pirátů. Známý je také ze skupiny J. A. R. jako textař a interpret. Komunikaci centra Proton Therapy, zaměřeného na léčbu rakoviny, má dovést na evropskou úroveň a vybudovat tak globální značku. Spolupracovat přitom bude s dosavadním marketingovým ředitelem firmy Igorem Petrovicsem. Zpočátku se tým chce soustředit na sociální sítě.