Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Klenotnictví Alo Diamonds kupuje rodinné šperkařství Halada

Nový store Alo Diamonds v Houstonu

Alo Diamonds otvírala před dvěma lety v americkém v Houstonu

Alo Diamonds má i síť levnějších šperků, první butik otevřel letos v Obchodním centru Nový Smíchov

Alo Diamonds má i síť levnějších šperků, první butik otevřel letos na Novém Smíchově

Největší české klenotnictví Alo Diamonds Alojze Ryšavého kupuje druhé největší tuzemské šperkařství Halada. Alo získává v rodinné firmě Halada 100% podíl a přebírá veškeré výrobní i prodejní kapacity, včetně všech zaměstnanců. Záměrem Ryšavého je česko-německou značku Halada a její produkty - luxusní šperky - dál rozvíjet. „Chceme rozšířit síť jejích butiků a představit ji i na slovenském trhu,“ uvádí Ryšavý. Hodnotu transakce se obě firmy rozhodly nezveřejňovat.

Šperkařství, které je předmětem transakce, založili manželé Haladovi v roce 1978 v německém Mnichově, po převratu v roce 1989 se etablovalo i v Česku. Momentálně v tuzemsku provozují čtyři butiky, plán rozšíření počítá až s deseti. Vedle výroby vlastních klenotů značka Halada disponuje výhradními zastoupeními dalších klenotnických společností, mimo jiné Pomellato, Fope, Schoeffel Gellner či Mikimoto specializující se na perlové klenoty. Přibýt má výhradní zastoupení dalších tří značek.

Ryšavého klenotnictví Alo Diamonds působí na trhu 28 let. Zaměstnává přes 300 lidí a provozuje síť butiků v Česku (šest) a na Slovensku (čtyři). Zastoupení má i v USA a Hongkongu. Na českém a slovenském trhu provozuje i butiky značky Alove, pro širší okruh zákazníků - v Česku jich má osm, na Slovensku dva. Celkem má Alo Diamonds v obou zemích 20 butiků, Halada čtyři. Do konce roku Alo plánuje 25 butiků, tedy ještě jeden nový otevřít.