Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Klépierre přináší do českých obchodních center kampaň Let’s play

Do českých obchodních center Nový Smíchov, Novodvorská Plaza a Novodvorská Plzeň přišla v únoru nová komunikační kampaň Let’s Play. Vlastník a správce center, společnost Klépierre, si kampaň nechal vytvořit od agentury Sid Lee z Paříže. Ta zjišťovala reakce spotřebitelů po celé Evropě, z nich pak vzešla „pravila nakupování“, jež agentura znázornila sadou jednoduchých vizuálů. Ty mají zdůraznit zábavnou stránku trávení času při nákupu. Kampaň startuje souběžně v desítkách nákupních center ve 14 evropských zemích.

Zjednodušením a sjednocením prošla také loga zmíněných obchodních center. Vizuály „pravidel nakupování“ se budou objevovat postupně. Prvním projektem, který se prezentoval už pod novým vizuálním stylem, byla v Novém Smíchově výstava Obři oceánů, další speciální eventy se zaměřily na výprodeje či svatého Valentýna.

Nová kampaň v obchodním centru Smíchov

Nová kampaň v obchodním centru Smíchov

Nová kampaň v obchodním centru Smíchov

Nová kampaň v obchodním centru Smíchov

Nová kampaň v obchodním centru Smíchov

Nová kampaň v obchodním centru Smíchov

Podlinková kampaň zahrnuje jak plakáty v samotných centrech, tak outdoor, venkovní nosiče jako billboardy a citylighty, v Praze také propagaci v metru.