Do českých obchodních center Nový Smíchov, Novodvorská Plaza a Novodvorská Plzeň přišla v únoru nová komunikační kampaň Let’s Play. Vlastník a správce center, společnost Klépierre, si kampaň nechal vytvořit od agentury Sid Lee z Paříže. Ta zjišťovala reakce spotřebitelů po celé Evropě, z nich pak vzešla „pravila nakupování“, jež agentura znázornila sadou jednoduchých vizuálů. Ty mají zdůraznit zábavnou stránku trávení času při nákupu. Kampaň startuje souběžně v desítkách nákupních center ve 14 evropských zemích.
Zjednodušením a sjednocením prošla také loga zmíněných obchodních center. Vizuály „pravidel nakupování“ se budou objevovat postupně. Prvním projektem, který se prezentoval už pod novým vizuálním stylem, byla v Novém Smíchově výstava Obři oceánů, další speciální eventy se zaměřily na výprodeje či svatého Valentýna.
Podlinková kampaň zahrnuje jak plakáty v samotných centrech, tak outdoor, venkovní nosiče jako billboardy a citylighty, v Praze také propagaci v metru.