Aplikace Klevr Miroslava Purtíka, Lukáše Válika a Kirilla Chernikova je alternativou pro malé a střední podniky, které chtějí svým zákazníkům nabídnout jednoduchý věrnostní systém. Virtuální zákaznickou kartu lze nosit v mobilním telefonu, do něhož obsluha provozoven může nahrávat nasbírané body. Klevr se nyní soustředí především na pražské kavárny, v nabídce je ale také jedna brněnská.
Zákazníkům stačí stáhnout si aplikaci, ve které si založí věrnostní kartu pro některý z nabízených podniků. Tu pak ukážou obsluze při objednávce. Zaměstnanci kaváren pak zákazníkovi nahrají příslušný počet bodů buď pomocí čtyřmístného číselného kódu, nebo naskenováním QR kódu. Jednotlivé body fungují podobně jako razítka na papírové kartičce – za určitý počet bodů mohou získat kávu zdarma.
Obchodníci si mohou sami určit, kolik bodů musí zákazníci nasbírat, aby získali odměnu. V dalších měsících se Klevr chystá spustit i další možnosti, jako je časově omezená sleva na další nákup, různé benefity či vracení částky z každého nákupu. Aplikace je zdarma k dispozici pro systémy Android a iOS.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
