
Petra Košaříková
Novou client service directorkou digitální agentury Adexpres patřící do skupiny Dentsu se stala Petra Košaříková. Ve své nové roli bude mít za úkol především strategické řízení práce pro klienty, vyhledávání a získávání nových zakázek a vedení týmu o 25 lidech.
Košaříková vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a od počátku své kariéry se věnovala marketingu a digitálním médiím. Prošla řadou síťových agentur, pracovala například pro OMD nebo MEC, kde vedla týmy s klienty napříč rozličnými obory (Ford, Henkel, Renault, Walmark či Bosch) Jejím posledním působištěm před nástupem do Adexpresu byla agentura Doblogoo, kde zastávala roli digital & account director.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
