
Petra Košaříková
Novou client service directorkou digitální agentury Adexpres patřící do skupiny Dentsu se stala Petra Košaříková. Ve své nové roli bude mít za úkol především strategické řízení práce pro klienty, vyhledávání a získávání nových zakázek a vedení týmu o 25 lidech.
Košaříková vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a od počátku své kariéry se věnovala marketingu a digitálním médiím. Prošla řadou síťových agentur, pracovala například pro OMD nebo MEC, kde vedla týmy s klienty napříč rozličnými obory (Ford, Henkel, Renault, Walmark či Bosch) Jejím posledním působištěm před nástupem do Adexpresu byla agentura Doblogoo, kde zastávala roli digital & account director.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu
