Plakatov.cz, největší e-shop s billboardy v Česku, dostal po několika letech zasloužený upgrade. Kluk z plakátu se oblékl do moderního vzhledu, který by měl zároveň klientům přinést optimalizovaný uživatelský zážitek a nákup billboardu na pár kliknutí.
Cílem redesignu bylo zasadit brand Plakátova do současné doby, aby vyhovoval dnešním uživatelským nárokům v prostředí e-commerce. V rámci skupiny Bigboard, pod níž Plakatov.cz spadá, dlouhodobě umocňují přítomnost v digitálním prostředí a jsou nyní zas o krok dále.
Plakatov.cz je exkluzivním projektem v rámci České republiky. Nikdo jiný na tuzemském trhu billboardy neprodává online v takovém rozsahu. Prodej billboardů online má svá specifika a nedostatky, které byly odhaleny právě v rámci pilotní verze projektu – ta byla v provozu ještě donedávna. „Při vytváření nové verze jsme všechny poznatky zapracovali a věříme, že klientům poskytne rychlejší, jednodušší a jasnější službu,” říká Lukáš Horák, account manager – agency sales společnosti BigMedia, který měl proměnu Plakatov.cz na starosti.
Na nové verzi se začalo pracovat v listopadu minulého roku a v lednu bylo zřejmé, jak bude celý nový web fungovat do posledního prvku. Na vývoji nové verze se podílelo české vývojářské studio Netvor, které dlouhodobě web udržuje a rozvíjí.
„Práce se studiem byla skvělá a rychlá, protože Plakátov zná do detailu. Nemuseli jsme se starat o implementační a technické detaily, protože jsme věděli, že Netvor je v tomto ohledu autonomní a technicky nás doplňuje. Díky Netvorům jsme mohli k projektu přistoupit víc agilně, což celý proces urychlilo. Začalo se vyvíjet už na základě wireframů a designy se doručovaly postupně za chodu. Měli jsme proto čas vyladit a několikrát iterovat celý vizuál i obsah webu do kýžené podoby,“ doplňuje Lukáš Horák s tím, že k 1. červnu měli na stole hotovou verzi k testování, zapracovali ještě jedno kolo zpětné vazby a dnes může výsledek jejich práce vidět každý.
„E-shop Plakatov.cz je pro BigBoard jedním ze zásadních projektů s ohledem na budoucí strategii skupiny. Prodeje OOH přes e-shop za poslední tři roky zcela zřejmě ukazují, že klienti nakupovat online chtějí. I nadále je v plánu rozvíjet a umocňovat jeho pozici v českém e-commerce prostředí,” doplňuje Ferdinand Kraus, který se bude nyní se svým týmem o projekt Plakatov.cz starat. Cílem je udělat reklamní plochu dostupnou opravdu pro každého a co nejvíce ulehčit její výběr a nákup. Už v letošním roce došlo ke změně poměru prodeje čistě online a s pomocí obchodního týmu Plakátova, a to ve prospěch online prodejů.
Text je komerční prezentací společnosti BigMedia

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
