Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Knowlimits a Fragile jsou strategickými partnery

Spojení komunikační skupiny s digitální agenturou má přinést víc integrovaných kampaní.

Šéf Knowlimits Jan Vidím (vlevo) a zakladatel Fragile Daniel Kafka

Šéf Knowlimits Jan Vidím (vlevo) a zakladatel Fragile Daniel Kafka. Oba vybudovali své agentury od nuly

Skupina pěti komunikačních agentur Knowlimits a mediální agentura zaměřená na internet Fragile oznámily, že začaly strategicky spolupracovat. Cílem spojení je realizovat víc integrovaných kampaní. K majetkovému propojení dojít nemá. Knowlimits v čele s Janem Vidímem disponují 80 lidmi. Fragile, kterou založil a vede Daniel Kafka a v níž má čtvrtinový podíl skupina Etnetera, má v týmu 45 specialistů.

„Knowlimits Group už nyní digitální kampaně realizuje a nabízí tyto služby klientům. Partnerství ale jednoznačně zvýší digitální know-how a zároveň rozšíří konzultantskou základnu. S tím souvisí hloubka znalostí, které současný digitál vyžaduje. Překotný vývoj v posledních letech vyžaduje specializaci i v rámci samotného digitálu,“ uvědomuje si vedení Knowlimits.

„Pro Fragile to znamená rozšíření klientského záběru. Zároveň předpokládáme, že se významně zvýší počet integrovaných kampaní, ve kterých budou zastoupena jak tradiční média, tak i online,“ věří Kafka.