Knowlimits Group majetkově vstupuje do agentury Kofein

Skupina Knowlimits získala v Kofeinu od jeho spoluzakladatele Roberta Štípka podíl 30 %.

Tým agentury Kofein

Tým agentury Kofein

Agenturní skupina Knowlimits Group koupila 30 % v marketingové agentuře Kofein, specializované na výkonnostní reklamu a reklamu na sociálních sítích. Podíl získala od spoluzakladatele a šéfa Kofeinu Roberta Štípka, která nyní vlastní 50 %, zbylých 20 % zůstává dalšímu spoluzakladateli Ondřeji Sovovi. Cena nebyla zveřejněna. Kofein loni dosáhl obratu 69 milionů Kč, zisk přesáhl dva miliony.

„S rostoucí velikostí klientů a jejich čím dál komplexnějšími potřebami jsme cítili, že do další dekády musíme rozšířit spektrum služeb a svých dovedností,“ říká k majetkovému vstupu Knowlimits Štípek. Se Sovou agenturu založili v roce 2014, dnes se kromě PPC a sociálních sítí věnují také zbožovým srovnávačům či webové analytice a mezi klienty mají Air Bank, Zonky, Kytary.cz, Megapixel či Auto Kelly.

„Vstup do agentury Kofein je pro nás významným posílením kapacit a kompetence v oblasti PPC reklamy, který celou skupinu dál pozitivně posune,“ uvedl Martin Kurzweil, člen představenstva Knowlimits Group. „Ve vzájemném sdílení zkušeností a obchodních příležitostí vidíme velký potenciál, jak pro růst agentury Kofein, tak především pro ještě lepší služby klientům obou společností.“ Podle Ondřeje Sovy je Kofein jako součást skupiny schopna nabízet klientům kompletní komunikační služby od nákupu médií, televizní reklamy přes PR servis, tvorbu webů, tvorbu obsahu až po SEO nebo instore marketing.

Skupina Knowlimits, kterou s Kurzweilem (drží 10 %) vlastní Jan Vidím mladší (50 %) a Rudolf Mihle (40 %), vznikla v roce 2005, dnes kromě Česka působí na Slovensku, v Polsku a Maďarsku, má obrat přes 3 miliardy Kč a pracuje pro ni 260 lidí. Podle žebříčků Recma a Comvergence je největší tuzemskou mediální agenturou. Před dvěma lety pohltila digitální agenturu Fragile Media, letos vstoupila do komunitního portálu Ženy s.r.o.

Sdílejte