Mediální manažerka Petra Pipková se při nedávném odchodu z čela Asociace mediálních agentur stáhla i z vedení mediální skupiny Knowlimits Group, kterou od letošního ledna kompletně řídila, včetně vedení zahraničních poboček na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Strategické směřování Knowlimits Group teď převzal spoluzakladatel skupiny Jan Vidím mladší. Finance celé skupiny vede jeho společník Rudolf Mihle, lokální řízení agentury má na starost Markéta Dyllong.
„Já jsem po Petře převzal rozvoj skupiny v rámci regionu střední a východní Evropy, standardní povinnosti si vzala na sebe Markéta Dyllong, která s Petrou pracuje 25 let, a rozvoj týmů má nově na starosti Zdeňka Rabenseifnerová. Rozvoj lokální skupiny řídí Jan Plamínek a mediální nákup Martin Kurzweil. Situace to není pro nás úplně komfortní, ale je zvládnutelná a děláme to pro Petru, aby se nám v pořádku vrátila,“ sdělil Médiáři Jan Vidím mladší.
Knowlimits Group by měla do konce letošního roku zaměstnávat jen na českém trhu 73 nebo 74 zaměstnanců oproti loňským 60. Mezi nejdůležitější příchody se kromě příchodu Markéty Dyllong ještě loni a Petry Pipkové a Zdeňky Rabenseifnerové letos zařadily nástupy account directorů Marcela Macháčka, Tomáše Kozáka a Míši Náhlovské, šéfky digitálu Martiny Slezákové, media account manažerky Kateřiny Štěrbové, account manažerky Diany Tiché a dalších. Přibyli i grafici a lidé do mediálního plánování (Lucie Jiroutková, Eva Košařová).
Proč došlo k tomuto nárůstu a jaké plány má celá skupina pro příští rok, si budete moci přečíst v obsáhlém rozhovoru s Janem Vidímem, který Médiář zveřejní v pondělí 5. prosince.