Dvouletou zakázku Všeobecné zdravotní pojišťovny na nákup mediálního prostoru získala mediální agentura Knowlimits. Konečný rozpočet zakázky činí 44,2 milionu Kč. Úkolem agentury bude zajistit nákup mediálního prostoru v televizi, v rádiu, v tištěných a online médiích. Knowlimits se bude starat také o mediální plánování, o monitoring mediálních aktivit konkurence a podobně.
Agentura je v získávání veřejných a státních zakázek dlouhodobě úspěšná, v letošním roce zvítězila například v tendrech na mediální nákup pro kampaň značky kvalitních potravin Klasa, dále pro informační kampaň evropských fondů nebo pro kampaň ministerstva průmyslu a obchodu na propagaci Průkazů energetické náročnosti budov.
Agenturu Knowlimits spoluzaložili Jan Vidím mladší, grafikRudolf Mihle mladší a Martin Kurzweil. Jejich komunikační skupina působí v regionu střední a východní Evropy, tedy v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Svou nabídku skupina se začátkem roku rozšířila o PR.