Komunikační skupina Knowlimits rozšiřuje své služby a zakládá svou specializovanou divizi, která se bude věnovat takzvané rozšířené realitě, anglicky augmented reality, zkráceně AR. Ta umožňuje virtuálně doplňovat objekty či texty do skutečné reality. Aktivity spojené s rozšířenou realitou zaštiťuje vlastní vývojářský tým agentury. Ta už kampaně s využitím AR připravuje pro klienty Pedro či Centropen. Technologii využila i v případě filtru Rainbow Madonna či v kampani za obnovu Mariánského sloupu.
Orientace agentury na rozšířenou realitu přichází poté, co pandemie urychlila digitální transformaci. Firma přitom cituje průzkumy, podle nichž má většina uživatelů za to, že virtuální realita jim dokáže prostřednictvím chytrých telefonů poskytnout všechny výhody kamenných obchodů, že přináší emoční zážitek a kampaním znatelně větší míru konverzí, protože řada zákazníků je kvůli takovému zážitku ochotna za zboží zaplatit víc.
„Ukazuje se, že například AR fashion bude s ohledem na útlum kamenných prodejen zásadní a první brandy už s prodejem prostřednictvím rozšířené reality začínají experimentovat,“ argumentuje Petr Bažant, managing partner Knowlimits. „Klíčovým milníkem jistě bude masivní rozšíření využívání brýlí pro virtuální realitu,“ je přesvědčen o značném potenciálu technologie. „Poptávka po zapojení zábavných prvků do komunikačních kampaní nevídaně roste,“ shrnuje reakce stávajících klientů agentury Markéta Dyllong, další managing partner Knowlimits.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Nikdo už nestojí o hypertextové odkazy
