PR strategii a komunikaci projektu Kouzelné čtení společnosti Albi zajišťuje komunikační skupina Knowlimits. Jedná se o speciální projekt určený pro děti, který v sobě zajímavým způsobem propojuje moderní elektroniku s klasickou knihou. Knowlimits Group mají na starosti kreativu, nákup mediálního prostoru, POS a public relations celého projektu. Agentura vsadila na výraznou grafiku, mikropříběh a hlas zpěváka Jiřího Korna.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval