Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Kofein přebírá výkonnostní marketing Megapixelu a Le Premier

Digitální agentura Kofein Roberta Štípka opět rozšiřuje své klientské portfolio. Nově má ve své správě výkonnostní marketing prodejce digitální techniky Megapixel a české pánské krejčovství Jakuba Lohniského Le Premier, s ročním obratem 160 milionů Kč. „Naším úkolem je posunout možnosti měření dopadu reklamy nejen v online prostředí, ale také v návštěvnosti a obratu kamenných prodejen. Digitální agentury jsou zvyklé pracovat se statistikami online chování zákazníků, u Le Premier však můžeme jít dál a například pomocí kamerových systémů instalovaných v kamenných prodejnách v reálném čase měřit jejich návštěvnost a analyzovat souvislosti s reklamními investicemi a akcemi,“ říká Štípek ke spolupráci s Le Premier. Agentura zastřeší online kampaně na slovenském trhu, kam značka vstoupila loni.

„Tým agentury dostal za úkol zefektivnit optimalizaci a správu kampaní oproti ziskovosti produktů. Prvním krokem bude zavedení Beedu, nástroje pro automatizaci biddingu ve zbožových srovnávačích, který nám pomůže s optimalizací našeho širokého portfolia,“ upřesňuje za Megapixel jeho marketingový manažer Jan Vančura.