Digitální agentura Kofein zvítězila ve výběrovém řízení na realizaci výkonnostních kampaní společnosti Air Bank. Od listopadu tak zastřešuje kompletní reklamní kampaně v systémech Google Ads, Sklik, ale také specifické tematické kampaně na Facebooku, Instagramu a Twitteru.
„Spolupráce s Air Bank je založena na každodenní komunikaci, vysoké dynamice a především očekávání splnění ambiciózních výkonnostních cílů,“ přiznává Robert Štípek, zakladatel a šéf agentury. „V tendru jsme vsadili na maximální upřímnost. Neslibovali jsme modré z nebe a věřili ve vzájemnou důvěru.“
„Kofein jsme si ke spolupráci vybrali, protože nás oslovil přístup k zadání v rámci výběrového řízení, navržená strategie k dosažení cílů a v neposlední řadě vzájemné sympatie mezi týmy a stejný přístup k řešení výzev, které náš čekají,“ podotkl Martin Juha, online marketing manager Air Bank.
Jednou z prvních prací agentury je spuštění výkonnostních kampaní Air Bank na Twitteru. „Podpořit povědomí o značce na sociálních sítích může být snadné, přinést však Air Bank nové zákazníky s maximální efektivitou, to je náš úkol,“ doplňuje account manager Jakub Sedláček.