Digitální agentura Kofein zvítězila ve výběrovém řízení na realizaci výkonnostních kampaní společnosti Air Bank. Od listopadu tak zastřešuje kompletní reklamní kampaně v systémech Google Ads, Sklik, ale také specifické tematické kampaně na Facebooku, Instagramu a Twitteru.
„Spolupráce s Air Bank je založena na každodenní komunikaci, vysoké dynamice a především očekávání splnění ambiciózních výkonnostních cílů,“ přiznává Robert Štípek, zakladatel a šéf agentury. „V tendru jsme vsadili na maximální upřímnost. Neslibovali jsme modré z nebe a věřili ve vzájemnou důvěru.“
„Kofein jsme si ke spolupráci vybrali, protože nás oslovil přístup k zadání v rámci výběrového řízení, navržená strategie k dosažení cílů a v neposlední řadě vzájemné sympatie mezi týmy a stejný přístup k řešení výzev, které náš čekají,“ podotkl Martin Juha, online marketing manager Air Bank.
Jednou z prvních prací agentury je spuštění výkonnostních kampaní Air Bank na Twitteru. „Podpořit povědomí o značce na sociálních sítích může být snadné, přinést však Air Bank nové zákazníky s maximální efektivitou, to je náš úkol,“ doplňuje account manager Jakub Sedláček.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
