Kávová tyčinka Kofila z portfolia skupiny Nestlé podruhé vstupuje na trh v limitované designové edici. Loni se výherci soutěže pořádané Nestlé ve spolupráci s neziskovou organizací Czechdesign inspirovali různými uměleckými styly minulosti. Letos žlutá tyčinka dostala podobu inspirovanou styly 20. století - pop-art, street art, kubismus a secese. Za její tvorbou stojí tentokrát agentura Yellow Shapes, do prodeje půjdou její výtvory na tři měsíce, jako loni. Čtyři limitované varianty budou na obalu označeny červenou malířskou paletou, na tři měsíce nahradí klasickou Kofilu a její variantu Kofila Latté.
Prodej limitované edice Kofily od března podporuje venkovní i online reklama. Lákadlem pro spotřebitele má být také soutěž o zájezdy do slavných evropských galerií a 4.000 poznámkových bloků s antistresovými omalovánkami. Soutěž bude spuštěna 3. května, potrvá 10 dní.
Za původním designem kávovo-čokoládové tyčinky stojí malíř a ilustrátor Zdeněk Rykr, který jej vytvořil v roce 1923. Na obalu se vždy nachází mouřenín s hrníčkem kávy. Podle vyjádření Nestlé pro Aktuálně.cz loni pomohla limitovaná edice zvýšit obrat o desetinu, letos má skupina vyšší ambice.