Nápojářská skupina Kofola Československo posílila své postavení na trhu, koupila slovenského výrobce minerálních vod Kláštorná. Výši transakce firmy nekomentovaly. Kofola chce podle svých slov minerální vodu Kláštorná oživit a vrátit zpět na výsluní. Jedná se o druhou letošní akvizici skupiny Kofola, v březnu do jejího portfolia přibyl výrobce bylinných čajů Leros.
Firma odkazuje na stejný příběh, jaký má za sebou sama Kofola. Tu znovuobjevil český podnikatel s řeckými kořeny Jannis Samaras v roce 2002. „Věříme, že stejný příběh zopakujeme i s touto minerální vodou, v níž vidíme výrazný potenciál,“ sdělil René Musil, provozní ředitel skupiny Kofola.
„Minerální voda Kláštorná je známá svou neutrální chutí a pramenem, který splňuje nejnáročnější kritéria na kvalitu minerální vody a z hlediska složení se řadí mezi nejkvalitnější zdroje na území Slovenska,“ uvedla Kofola v tiskové zprávě. Do portfolia nápojářské skupiny se zařadila vedle vody Rajec, slovinské minerální vody Radenska, vedle Vincentky, Evianu, minerální vody Badoit a k lázeňským pramenům Bílinská kyselka, Rudolfův pramen a Zaječická hořká voda.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
