
Nicol Vavírková jako head of social media a social media manager Jarmila Bambuchová z agentury Marketup se podílejí na mediální části na sociálních sítích
Digitální agentura Marketup uspěla v tendru na výběr dodavatele nákupu online mediálního prostoru pro Česko a Slovensko pro portfolio značek výrobce nápojů Kofola, jako jsou Kofola, Rajec, Vinea či Kláštorná Kalcia.
Mediální prostor v digitálních médiích agentura pro Kofolu nakupuje od dubna. Zajišťuje reklamy ve vyhledávání, na sociálních sítích, nativní, displejové a videoreklamy, a to na většině digitálních platforem. Jedním z cílů je maximální integrace mezi značkami, reklamními nástroji, formáty a oběma zeměmi. Zároveň Marketup zastřešuje centralizaci správy veškerých online účtů Kofoly s cílem dosáhnout synergického efektu.
„Pro Kofolu jsme za první měsíce spolupráce nastavili v souladu s naším transparentním přístupem reklamní účty tak, aby k nim měl klient kdykoliv přístup. Současně došlo k nastavení řady pravidel, díky kterým bude moci klient vyhodnocovat kampaně v čase a benchmarkovat aktivity pro jednotlivé značky v průběhu nadcházejících let,“ doplňuje Martin Peška, head of project management Marketupu.

Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!
