
Nicol Vavírková jako head of social media a social media manager Jarmila Bambuchová z agentury Marketup se podílejí na mediální části na sociálních sítích
Digitální agentura Marketup uspěla v tendru na výběr dodavatele nákupu online mediálního prostoru pro Česko a Slovensko pro portfolio značek výrobce nápojů Kofola, jako jsou Kofola, Rajec, Vinea či Kláštorná Kalcia.
Mediální prostor v digitálních médiích agentura pro Kofolu nakupuje od dubna. Zajišťuje reklamy ve vyhledávání, na sociálních sítích, nativní, displejové a videoreklamy, a to na většině digitálních platforem. Jedním z cílů je maximální integrace mezi značkami, reklamními nástroji, formáty a oběma zeměmi. Zároveň Marketup zastřešuje centralizaci správy veškerých online účtů Kofoly s cílem dosáhnout synergického efektu.
„Pro Kofolu jsme za první měsíce spolupráce nastavili v souladu s naším transparentním přístupem reklamní účty tak, aby k nim měl klient kdykoliv přístup. Současně došlo k nastavení řady pravidel, díky kterým bude moci klient vyhodnocovat kampaně v čase a benchmarkovat aktivity pro jednotlivé značky v průběhu nadcházejících let,“ doplňuje Martin Peška, head of project management Marketupu.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
