Výrobce nápojů Kofola uvádí ke konci roku na trh sezónní novou příchuť nealkoholického vinného nápoje Vinea. Nová příchuť se nazývá Vinea Modrý portugal. Prodává se velkoobchodní i maloobchodní síti nebo v online supermarketech v PET lahvích o objemu 1,5 litru. Cenově se pohybuje okolo 23 Kč. Etiketu má nová příchuť nápoje Vinea ozdobený tradiční moravskou technikou modrotisku.
„Tato limitovaná edice obsahuje nezměněný podíl hroznové šťávy, která pochází výhradně ze slovenské úrody odrůdy Modrý portugal. Vyznačuje se ovocnými a květinovými tóny a sníženým obsahem cukru,“ sdělila Retailku Ľubica Mieresová, brand manažerka Kofoly.
Novinku podpoří Kofola marketingově v online prostředí v období od října do listopadu letošního roku. Novinku také promuje na webu značky se sloganem Hrozno je naše vášeň.
Kromě sezónní novinky se Kofola pustila také na relaunch značky Royal Crown Cola, známá spíše jako RC Cola. Sycený kolový nápoj se bude nově v gastronomických provozovnách servírovat ve skleněných lahvích s logem, které má blíže k jižanské historii nápoje. Značka se má tak navrátit ke svým kořenům, stejná symbolika je zobrazována i na webu RC Coly.